Kaubaveologistika koolitus

8 tundi

Efektiivsed veoringid tagavad kasumi!

Hind ja aeg kokkuleppel

Koolitusel omandab õpilane teadmised vedude korraldamisest, autopargi tulemuslikust juhtimisest ja veondusega kaasnevatest õiguslikest aktidest.

  • Kaubaveologistika koolitus annab osalejale konkurentsivõimelised teadmised, selleks, et juhtida oma ettevõtet edukalt ja hallata oma autoparki efektiivselt.
  • Koolitus sobib hästi nii veokorraldajale, logistikule kui ka ekspedeerijale, sest käsitleme kohalike ja rahvusvaheliste kaubavedude planeerimise ja korraldamisega seotud põhioskuseid.
  • Kuulajatele on meeldinud täiendavad teemad, kus on arutelu, kuidas kliente sobitada ettevõtte ärimudeliga ning veoteenuste müügi korraldamine ja veoringide tulusam planeerimine.

Sihtgrupp

Mikroettevõtja, logistik, veokorraldaja, vahetusevanem, laotöötaja, komplekteerija, tõstukijuht, klienditeenindaja, müüja-konsultant, e-kaupluse klienditeenindaja, müügikonsultant jne. Töötajad, kes soovivad täiendada oma ametiteadmisi ja töötada efektiivsemalt.

Koolituse

Z

sisu

  • Teeninduskultuur, kasutatav sõnavara, mõisted
  • Teenindusühiskonna mõiste
  • Teeninduspädevused
  • Teenindusprotsess
  • Teeninduskultuur ja teenindusmõttelaad
  • Hea klienditeeninduse olemus ning kliendikeskse teeninduse põhireeglid
  • Teenindusstandard kui teenindusprotsessi juhtimismudel
  • Teeninduse kvaliteeti mõjutavad tegurid (usaldusväärsus, kiirus, pädevus, firma maine, suhtlus kliendiga, turvalisus)
  • Suhtlemisoskuste tähtsus ja tähendus teenindaja töös
  • Mõjus kontakt kliendiga
Z

läbinu

  • oskab mõelda kliendikeskselt ja luua positiivse kliendikontakti;
  • teab, kuidas müügisaali või lattu saabunud kliendiga suhelda ning vajadusel lahendada keerulisi olukordasid;
  • juhindub töös ettevõtte klienditeeninduse põhimõtetest;
  • arvestab klienditeeninduse põhimõtteid sise- ja välisklientidega suhtlemisel (päringud, teabevahetus, pretensioonid);
  • oskab lahendada saadetistega seotud kõrvalekalded.

Informatsioon

ÕPPEKAVA KOOSTAMISE ALUS

Laotöötaja 4.taseme kutsestandard

    • B.2.4 Lao klienditeenindus. Tegevusnäitaja 1,2,5

Klienditeenindaja kaubanduses, tase 4 kutsestandard

    • B.2.1 Teenindamine ja müümine

Veokorraldaja-logistik, tase 4 kutsestandard

    • B.2.3 Klienditeenindus

Hind sisaldab koolitusmaterjale ja kohvipause. Lõpetajatele tunnistus või tõend.

NB! Soovi korral viime ettevõttes läbi sisekoolituse.

  • Asukoht: Pärnu mnt.67, Tallinn (IV k.)
  • Kestvus: 8 tundi

Meie koolitajad

Meljo Musto

Koolitust viib läbi Meljo Musto. Meljo on viinud läbi logistikakoolitusi üle kümne aasta ning on spetsialiseerinud veonduse, laonduse ning tarneahela juhtimisele. Praegu juhib ta PVC viilhalli projekti Hallitehases ning on töötanud Vuuhh OÜ tarneahela juhina. Tema lai silmaring ja pikaajaline töökogemus logistikavaldkonnas aitavad kergesti tuvastada ettevõttes esinevaid probleeme ning pakkuda välja lahendusi. 

Lisaks on Meljo olnud Kaubaekspress Tartu filiaali juht ja Arco Transport AS Tartu filiaali transpordi juhataja (sh filiaali käivitamine 2001 aastal)

Hind sisaldab koolitusmaterjale ja kohvipause. Lõpetajatele tunnistus või tõend.

Õppetöös kasutab Meljo palju praktilise sisuga ülesandeid, mis aitavad tuvastada tööülesannete täitmisel esinevaid probleeme ja lahendada kriitilisi situatsioone. Koolitusel lahendatud ülesanded aitavad tõsta osalejate enesekindlust oma tööülesannete täitmisel ning seeläbi vähenevad ettevõttes kriisijuhtumid. Töötaja saab keskenduda oma põhitööle ning olla ettevõttele lojaalne ja efektiivne töötaja.

Registreeri end koolitusele täna!

Vaata kõiki koolitusiVõta meiega ühendust